Project

General

Profile

Statistics
| Revision:

root / trunk / docs / opis.rst @ 11

History | View | Annotate | Download (2.18 KB)

1
Opis
2
================
3

    
4
Lidar je naprava podobna radarju. Namesto radijskih valov uporablja
5
svetlobo. Uporabimo ga lahko za zaznavanje delcev v zraku, pretežno
6
različnih onesnaževalcev ali za merjenje vremenskih pojavov. Lidar
7
skupaj s podpornimi elementi tvori lidarski sistem, ki se bo
8
pretežno uporabljal v Luki Koper, d.d. Obstaja namreč želja, da se
9
tam kvantitativno ovrednoti stopnjo onesnaževanja.
10

    
11
Cilji
12
-----
13

    
14

    
15
-  Zasnovati, programirati in izdelati vgradni modul za premikanje
16
   lidarja v dano prostorsko orientacijo. Poleg neposredne interakcije
17
   modula z uporabnikom prek vgrajene tipkovnice, naj obvezno
18
   obstajala možnost krmiljenja iz osebnega računalnika.
19
-  Razviti programsko opremo za interaktivni nadzor lidarskega
20
   sistema, za zajemanje, prikaz in shranjevanje podatkov (ter
21
   nadaljno analizo). Programska oprema naj vključuje podporo
22
   web-kameri, ki smo jo pritrdili na lidar ter algo
23
   ritme za računalniški vid, ki bi pripomogli k avtomatizaciji
24
   postopka merjenja.
25

    
26
Metode
27
------
28

    
29
Uporaba standardnega zrcalnega teleskopa in polprevodniške
30
fotodiode, ki skupaj sestavljata detektor. Prilagoditev
31
komercialnega večnamenskega Nd:YAG sunkovnega laserja, da postane
32
očem varen in uporaben kot izvor svetlobnih sunkov. Uporaba
33
Microchip Inc. PIC mikrokrmilnika, programiranega v C. Izdelava
34
modula za gibanje lidarja s pomočjo dveh, v podstavek teleskopa
35
vgrajenih koračnih motorjev. Vgradnja Hitachi kompatibilnega
36
prikazovalnika in enostavne tipkovnice v modul za gibanje lidarja.
37
Za komunikacijske namene uporabljamo RS-232 protokol. Kalibracijske
38
algoritme in algoritme za računalniški vid uporabljamo za
39
natančno pozicioniranje.
40
Uporabljajo se algoritmi: Harrisov detektor, opisniki lokalnih
41
značilnih točk, iskanje korespondenc med slikami, Gaussovo
42
ltriranje, izračun gradientov slik, indeksna tabela in algoritem
43
RANSAC.
44
Razvoj temelji na modernemu razvojnemu okolju C#, ki ga uporabimo
45
za razvoj uporabniku prijaznega in interaktivnega grafičnega
46
vmesnika. Za shranjevanje podatkov uporabimo bazo podatkov in za
47
njihov prikaz nekaj na novo izdelanih grafičnih kontrol.
48

    
49
Rezultati
50
---------
51

    
52
Delujoč mobilni lidarski sistem z interaktivno računalniško
53
podporo.