Project

General

Profile

Documents

User documentation

Učni cilji in kurikulum za 1. razred OŠ

06/18/2009 11:38 AM

1.razred

1. razred osnovne šole je posebno obdobje, kjer se otroci šele učijo razpoznavanja in pisanja črk. Otroci preidejo v novo okolje, kjer imajo omejeno gibanje. Ure igranja so bistveno skrčene in večji del časa porabijo za učenje.
Zato, da omilimo prehod iz okolja, kjer so otrokove ure pretežno posvečene igranju in socializaciji, predlagamo uvajanje uporabe računalnika v obliki igranja. Igre naj bodo integrirane v pouk drugih predmetov, v obliki modulov, kjer učenci poglobijo ali dopolnijo znanje iz določenega področja.
...

Učni cilji in kurikulum za 2. razred OŠ

06/18/2009 11:48 AM

2.razred

V 2. razredu osnovne šole otroci že zaznajo razliko med šolo in vrtcem. Z doslednim delom učitelja in vzgojiteljice v 1. razredu, pridobijo prve delovne navade – čas za učenje, čas za malico, čas za sprostitev in čas za domače naloge. Otroci se znajo veliko bolj osredotočiti.
...

Učni cilji in kurikulum za 3. razred OŠ

06/18/2009 12:01 PM

Informacijsko-komunikacijska tehnologija in družba:

  • naš delovni prostor
  • uporabljeni pojmi (ohišje, pomnilniški mediji)
  • komuniciranje in računalnik (pogovor)
  • opredeliti računalnik kot orodje za delo, sprostitev in komunikacijo, osvestiti učence o prednosti uporabe računalnika za komunikacijo, predstaviti računalnik kot orodje zdravstveno prikrajšanih ljudi pri njihovem spopadanju s težavami, ki jih nalagajo različne zdravstvene hibe, osvestiti učence o nevarnostih, ki so vezane na delo z računalnikom in komuniciranjem preko računalnika;

...

Učni cilji in kurikulum za 4. razred OŠ

06/18/2009 12:18 PM

Informacijsko-komunikacijska tehnologija in družba:

  • računalnik
  • poznajo stroje in ideje, iz katerih se je razvil današnji računalnik, poznajo prvi razlog za izdelavo računalnika (Babbage), poznajo časovni okvir, v katerem se je razvijal računalnik in računalništvo, usvojijo nove pojme

...

Učni cilji in kurikulum za 5. razred OŠ

06/18/2009 12:30 PM

Računalniški sistemi:

  • računalnik
  • učenec razume, zakaj so podatki v računalniku predstavljeni v obliki ničel in enic, učenec ve, čemu služi centralna procesna enota oz. procesor, učenec pozna ime za enote zapisov podatkov v procesorju in nekaj predpon, ki so na te enote vezane, loči vzporedno in zaporedno vezavo stikal, loči logična vrata IN, ALI in NE

...

Učni cilji in kurikulum za 6. razred OŠ

06/18/2009 12:40 PM

Računalniški sistemi:

  • računalnik
  • razumevanje pomena pomnilnika in centralne procesne enote za delovanje računalnika, razlikovanje delovnega, bralnega pomnilnika in zunanje pomnilniške enote oz. trdega diska; v razred prinesemo računalnik (1 računalnik na 2-5 učencev), ki ga bomo razstavili na komponente (lahko v naprej) in ga nato spet sestavili skupaj (idealno bi bilo, če računalnik ne bi imeli že naloženega grafičnega operacijskega sistema, da bi učenci občutili razliko, nato bi lahko bodisi naložili operacijski sistem na računalnik ali tega pognali iz medija <– opozoriti jih je treba, da se v tem primeru noben izdelek ne da shraniti „na računalnik“), posebno poudarimo in osvežimo znanje o vhodnih in izhodnih napravah (pokažemo vodila in vrata)

...